OWNER FOLLOW TUTOBIES HOME

Raya 2018



          Hello dan salam saudara dan saudari sekalian! Nampaknya plan untuk aku update blog setiap bulan berjalan dengan lancar. Masa aku tengah type ni masih di bulan ramadhan bertarikh 8 June 2018. Biasalah nak dapat vibe raya kita type awal ciked. Aku takdaklah nak tulis banyak mana pon sebab yang aku akan selitkan lepas ni banyak gambar ja. By the way yang lepasan SPM engkorang nak sambung belajaq kan? kahkah padan muka. #gelakorang #tapitaksedardiri.


          Aku nak bagi tips raya untuk lepasan SPM tahun ni dan tahun akan datang. Firstly, make sure hampa raya habis-habisan untuk sesi mengutip duit raya banyak banyak. Secondly set minimum duit raya RM10 daripada makcik dan pakcik hai duit raya lupa nak diberi. Alasan konon nak sambung study je lah ko jawab bila makcik bawang tanya. Lepas tu ko beli la ipon eleven. Ok tak sis gurau jerr. Baiklah sis dah ketandusan tips so cucilah mata dengan gambar gambar dibawah. Bye!!


_____Ok ni sambungan pada hari rabu bertarikh 27 June. Acah raya keempat or kelima nak update tapi biasalah melayu mudah lupa. And few days ago, ramai batch 00 yang telah melanjutkan pelajaran ke politeknik/ipta/ipts. Goodluck yer semorang! Study smart!! Ok so aku pon lagi berapa hari je sobsob. 2 July nanti aku pulak menyusul. Ok dahlah aku malas nak cakap banyak pasal sambung belajaq cuz i miss school so mac. T_T


my big family

my smol family
the gurls

the bois

the gurls and bois

thanks paah for the invitation!! ((in pink))

thanks gais for coming!!

thanks gais for coming!!

katanya posing dua lipa. tp ntahla macam selipa ja memasing
btw. thankyou jah!! ((front, 2nd from left))




and. uhh? who dis??

//lah tengok sampai habis ka?
//tips lepasan spm tu tak jadi
//ada open house tak? nak pi ni
//thanks sebab baca!!

1 comment:

nice comment :)